Swedish Swedish Allied Forces Division
We eat SaurKrauts for breakfast!

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups    Gallery   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

På marken..

Post new topic   Reply to topic    Swedish Allied Forces Division Forum Index -> War-stories
View previous topic :: View next topic  
Author Message
trx

PostPosted: Sun Apr 02, 2006 12:34    Post subject: På marken.. Reply with quote

Eftersom BoB har slagit hårt mot mig har jag för tillfället gått ner på marken och spelare uteslutande KM. Har även kört lite Inf men då mest som MSP. Men igår så var jag med i en attack, jag är extremt dålig Infanterist.. kan knappt sikta och jag har ingen aning om vart jag blir beskjuten ifrån. Smile

Jag satte iaf kurs mot den franska ABn, jag sick-sackar genom husen och buskarna. Små rusher, och sen ner fort som fasen för att ingen ska se mig. Jag sprintar förbi våran nyss cappade CP som är sista anhalten innan ABn kommer. Jag slänger mig ner och tittar lite med kikaren.. ingen i sikte. Jag bestämmer mig då för att rusha fram mot ett par buskar och träd.

När jag väl kommer fram möts jag av en fransk infanterist som springer MOT mig.. med kniven i högsta hugg! Paniken utbryter och jag känner hur ägd jag kommer bli. =P Första skottet missar, jag laddar om.. (vet inte vilken knapp som kniven är på, jag är _extremt_ dålig på Inf. Wink) Jag slänger i panik iväg ett skott till! Även detta missar, och jag ser framför mig hur jag kommer bli köttad.. =/ Men den franska infanteristen missar sin knivattack och under tiden har jag lyckats ladda om, jag tar sikte den här gången och bränner iväg ännu ett skott! Träff! Fransmannen sjunker ner och jag firar min triumf med att stå ute på ett fält utan något skydd och 2 sekunder senare faller även jag till marken.

Jag tabbar ut för att se vem den franska knivbestykade rambon var..

Det var.. lockner.

Skräm mig inte sådär igen!! Smile
Veteran

PostPosted: Sun Apr 02, 2006 17:29    Post subject: Reply with quote

Där fick jag däng. Smile Du verkade lite gröngöling så jag tog fram kniven, kände på mig att det var nån ur det, kvällen till ära (spitIX premiär), kraftigt decimerade Luftwaffe Wink.

Skämt åsido, du blandar kanske ihop han med kniven och han som knäppte dig när du gjorde segerdansen för i mina stats har du inte dödat mig denna kampanj. Men det var en riktigt tuff infanteristrid i Roisel igår Smile.

S!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
trx

PostPosted: Sun Apr 02, 2006 20:04    Post subject: Reply with quote

Oj, det var jag som läste fel när jag kollar på statsen nu.. det var ju du som sköt mig efter att jag knäppt killen med kniv. Smile

Mjo, det stod nog gröntag i pannan på mig kan jag tänka haha Roisel va riktigt skoj igår, hoppas på fler såna strider!

S!
Post new topic   Reply to topic    Swedish Allied Forces Division Forum Index -> War-stories All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum