View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
trx
|
Posted: Sun Apr 02, 2006 12:34 Post subject: På marken.. |
|
|
Eftersom BoB har slagit hårt mot mig har jag för tillfället gått ner på marken och spelare uteslutande KM. Har även kört lite Inf men då mest som MSP. Men igår så var jag med i en attack, jag är extremt dålig Infanterist.. kan knappt sikta och jag har ingen aning om vart jag blir beskjuten ifrån.
Jag satte iaf kurs mot den franska ABn, jag sick-sackar genom husen och buskarna. Små rusher, och sen ner fort som fasen för att ingen ska se mig. Jag sprintar förbi våran nyss cappade CP som är sista anhalten innan ABn kommer. Jag slänger mig ner och tittar lite med kikaren.. ingen i sikte. Jag bestämmer mig då för att rusha fram mot ett par buskar och träd.
När jag väl kommer fram möts jag av en fransk infanterist som springer MOT mig.. med kniven i högsta hugg! Paniken utbryter och jag känner hur ägd jag kommer bli. =P Första skottet missar, jag laddar om.. (vet inte vilken knapp som kniven är på, jag är _extremt_ dålig på Inf. ) Jag slänger i panik iväg ett skott till! Även detta missar, och jag ser framför mig hur jag kommer bli köttad.. =/ Men den franska infanteristen missar sin knivattack och under tiden har jag lyckats ladda om, jag tar sikte den här gången och bränner iväg ännu ett skott! Träff! Fransmannen sjunker ner och jag firar min triumf med att stå ute på ett fält utan något skydd och 2 sekunder senare faller även jag till marken.
Jag tabbar ut för att se vem den franska knivbestykade rambon var..
Det var.. lockner.
Skräm mig inte sådär igen!!  _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
lockner Veteran

|
Posted: Sun Apr 02, 2006 17:29 Post subject: |
|
|
Där fick jag däng. Du verkade lite gröngöling så jag tog fram kniven, kände på mig att det var nån ur det, kvällen till ära (spitIX premiär), kraftigt decimerade Luftwaffe .
Skämt åsido, du blandar kanske ihop han med kniven och han som knäppte dig när du gjorde segerdansen för i mina stats har du inte dödat mig denna kampanj. Men det var en riktigt tuff infanteristrid i Roisel igår .
S! |
|
Back to top |
|
 |
trx
|
Posted: Sun Apr 02, 2006 20:04 Post subject: |
|
|
Oj, det var jag som läste fel när jag kollar på statsen nu.. det var ju du som sköt mig efter att jag knäppt killen med kniv.
Mjo, det stod nog gröntag i pannan på mig kan jag tänka haha Roisel va riktigt skoj igår, hoppas på fler såna strider!
S! _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
|