Swedish Swedish Allied Forces Division
We eat SaurKrauts for breakfast!

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups    Gallery   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

intresse

Post new topic   Reply to topic    Swedish Allied Forces Division Forum Index -> Recruitment
View previous topic :: View next topic  
Author Message
r0yalty

PostPosted: Thu Apr 19, 2012 21:15    Post subject: intresse Reply with quote

Hej

Har lirat ww2ol från och till i över 10 år. Har tidigare vart med i squads men de senaste 5 åren har jag mest kört ensam väldigt sporadiskt.

Jag spelar inte ofta, men från och till då tiden tillåter. Eftersom jag helst flyger skulle det vara roligt att flyga ihop med en squad. Man är ju så lätt byte utan wingman.,,

För övrigt är jag 33 år, bor i Göteborg med sambo och barn och jobbar ganska mycket. Så det blir inte jättemycket tid över till spel, men då och då så Smile
Back to top
View user's profile Send private message
zmst
Site Admin

PostPosted: Mon Apr 23, 2012 21:42    Post subject: Reply with quote

Hej! Jag minns dig. Det är inte mycket wwii spel i safd längre. Om nån annan spelar så får ni hoja till och ta hand om r0y.

When in doubt get a bigger gun!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Swedish Allied Forces Division Forum Index -> Recruitment All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum