Swedish Swedish Allied Forces Division
We eat SaurKrauts for breakfast!

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups    Gallery   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Antwerpen Lier, upp och ner, ner och upp! :)

Post new topic   Reply to topic    Swedish Allied Forces Division Forum Index -> War-stories
View previous topic :: View next topic  
Author Message
lawgiver
Squad XO

PostPosted: Fri Apr 12, 2013 07:46    Post subject: Antwerpen Lier, upp och ner, ner och upp! :) Reply with quote

Var ute och flög vårdslöst igår! Smile Axis hade FBn mot Antwerpen men hade inte nått fram till flygfältet. Det gick mao bra att lyfta och flyga rakt mot Lier som vi hade AO på men precis på vägen låg ju FBn så den fick man undvika eller låta bli att undvika på vägen hehe.
Körde oförsiktig CAS i en Spit ovanför Lier vilket innebar riktiga lågsniffande strafe över stan......och i sin tur att när jag tog ut en AA så tog den ofta ut mig samtidigt. Men i det långa gick jag plus. 4 AA utslagna och 1 PIII gick hädan under det att jag gick i backen 3 gånger.

Drgadget åkte A13 och lyckades bra han med det lilla jag hann med att se under mitt jojoflygande över stan.

Kul Kul! Smile

Per purum tonantes! BLAM BLAM BLAM! Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Swedish Allied Forces Division Forum Index -> War-stories All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum